woensdag 24 oktober 2012

Poes en woef

Of  miauw en woef, twee kindertasjes voor beestige kindjes

Stofjes, rommelmarkt, het oranje is van een afgedankte dekbedovertrek. Miauw en woef zijn gesjabloneerd met textielverf.

In mijn ongeduld als iets klaar is vergeet ik het strijkje wel eens, waardoor woef er vast beter gaat uitzien, misschien toch nog een scheef uitgelopen mondje zodat hij ook al wat vrolijker gaat lijken, foto's kunnen soms helpen om te komen waar je moet komen. Geniet van de herfstkleurtje en het uitwaaien :)

39 opmerkingen:

elisanna zei

heel mooi! waar haal jij toch altijd die leuke en originele ideeën!

wannesraps zei

oh die zijn echt super schattig... Daar zou ik graag mee over straat lopen!!!!

Maren (hoemmelke.blogspot.com)

Poesie Oh Hi! zei

Wat leuk! Nou, hier zou ik ook nog wel mee over straat willen hoor ;)

Marina zei

@elisanna, dat is een beetje mijn probleem, dat komt gewoon, en blijft maar komen, teveel om uit te voeren, overal liggen lijstje waarop ik invallen noteer, ik ben alleen het lijstje tijd altijd kwijt :)

Katja (@Yane) zei

Prachtig! En inderdaad, ongelooflijk waar jij die creatieve ideeën blijft halen!

Jozefien zei

Prachtig gedaan! Kleuren, stoffen, tekening: het plaatje klopt helemaal!

de Libbrechts zei

Leuke tassen! Ik weet gewoon niet waar je de ideeën blijft halen!

Sweet Sienna Hope zei

Zooooooooo schoooooon!!!En die kleuren zijn zo knap!

Inge zei

superleuk!! ik ben fan :)

MultiVroon zei

Oh wat lief, en zo mooi in kleur ook :)

Appelstien zei

allemachtig, zo prachtig!

HS zei

Prachtig weer!

CarlaK.be zei

Superschoon ! (ik wil nen olifant met het woord Pwoet erbij ;-))

Mammabelle zei

Super idee!! En ook heel mooi gemaakt! Miss maak ik wel een variatie! Mag ik je pinnen?

Marina zei

@Carlak en Marte: die Pwoet vind ik de max :)
@Mammabelle; pinnen mag, ggen probleem :)

familie in den vreemde zei

Inderdaad weer heel erg leuk!!

Poekie zei

Wow, dit ziet er écht weer prachtig uit!!!!!! :)

Els04 zei

Oh, hoe schoon weeral!!! En je blog ziet er ook zo schoon en indrukwekkend uit!!! Mooi.

Esther zei

Wauuuuuuwwwww PRACHTIG helemaal te gek ik vind ze PRACHTIG. Fijne avond lieve groetjes Esther.

Sofie Oosterlinck zei

Ze zijn weer geweldig leuk geworden die zakjes!

lheurebleue zei

natuurlijk bestaan kabouters! wie twijfelt daaraan?

eva maria zei

Superorigineel!

JoChapeau zei

Zo schattig !

Unknown zei

Wat supermooi!!! En wat zijn die letters goed gelukt!

KidzCreaties zei

Wat heb je voor leuke tasjes gemaakt. Erg grappig. Mooi zeg.
Groetjes Kamala

Unknown zei

Ik vind het ferm en zeer geslaagd! Ik dacht eerlijk gezegd dat de letters geflockt waren! Maar blijkbaar kan je gewoon goed met sjablonen werken, kvind de letters fantastisch!

Janina - Elke dag zaterdag zei

Hier word ik even stil van hoor, ze zijn echt heeeeel leuk!

Mississippi zei

Wauw, dat is origineel.
Mooie kleurencombinatie!
http://mississippi0.blogspot.be/

Miss Creatuurtje zei

Hihihi, de oogjes van dat hondje, zo schattig :-) Misschien ook leuk met een halve piraat ... hmm ... thanks voor de inspiratie! Supermooiii!

Marina zei

@Miss creatuurtje; zeg heb jij een glazen bol, ik ben hier juist de laatste hand aan het leggen aan....een halve piraat :)

Miss Creatuurtje zei

Ohhh hahaha... ja, de glazen bol staat op mijn salontafel :-) Nu maak je mij wel heel nieuwsgierig!

Kelly - Ma vie en vert zei

Alweer een leuk idee en een geweldige uitvoering!

Katrientje vanalles zei

mooi, 't is steeds leuk dat je er tekstjes bij zet.

Een huis in de straat zei

Die zijn geweldig!

Elise zei

wouwwwwwwwwww die zijn echt vettt leukkkk!!!!!!

Pluisje zei

Sprakeloos!!Ik ben er fan van!

.tonBouton. zei

O wow Marina, ik vind je tekening applicaties elke keer nog knapper en knapper worden, je hebt echt je eigen stijl! Aai aan de woef! (van de poes moet ik jammer genoeg niezen)... :)

Marina zei

@.tonBouton.: merci voor het complement, ik kan wel niet tekenen, maar dat maakt dan ook de eigen stijl :)

biankie zei

jee wat een superleuke blog heb jij, ik ben je gelijk gaan volgen, misschien vind je het ook leuk om mij te volgen, mijn blog heet my lovely pink home.

groetjes

Bianca

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...