vrijdag 22 juni 2012

Kraamcadeautje #2

In dit cadeautje zitten twee badhanddoeken, een rompertje, een konijn en een vlaggenslinger.
Op het rompertje sjabloneerde ik een hart, op de rugzijde ter hoogte van de halsuitsnijding liet ik het hart terugkomen maar dan in het klein

De handdoeken zijn gekocht en gepimpt met retrolintjes


Ik verpakte de spulletjes in rood zijdepapier en stak ze in een taartdoos, kaartje erbij en klaar, de naam van de baby op het kaartje is nog leuker natuurlijk, daar wachten we nog even op, altijd spannend.
Soms ligt zo een naam in je verwachting en past het helemaal bij het koppel, soms is het een complete verrassing.
Nieuwe wereldburgertje, heerlijk!

15 opmerkingen:

HS zei

Nou daar wordt een klein wereld burgertje flink verwend! Mooi!

Esther zei

Ook deze kadootjes zijn Prachtig, lieve groetjes Esther.

Katrientje vanalles zei

mooi kado, prachtige kleuren. :-)

CarlaK.be zei

mooi !!! en die afgeronde slinger is zo lief, knap gemaakt !

JoChapeau zei

Wat een mooi cadeautje om te krijgen !

Unknown zei

Oh, dat konijntje is leuk.

Miss Creatuurtje zei

Groen-rood!! Het blijft mijn favoriet. En heel origineel zo in een taartdoos verpakken, ga ik onthouden :-) Mooi gedaan!

Pluisje zei

Het eerste wat deze nieuwe wereldburger te zien krijgt is dit prachtige cadeau. Je hebt er echt werk van gemaakt! Knap.

Maaks-Els zei

Wow deze baby boft met deze mooie en vrolijke cadeaus! Mooi gemaakt!! Hoe heb je de romper gesjabloneerd?

Villa Speelmama zei

schattig!!!

Kris zei

wat een mooi pakket zeg!
Super!

en die namen...altijd leuk ja! Toevallig zijn er bij twee vriendinnetjes floor en fleur geboren! ik had het er ook echt bij bedacht, super!

Kelly - Ma vie en vert zei

Het konijn! Zo'n lieverd!

vervlogen dagen zei

Toen onze oudste net geboren was, kreeg een buurvrouw verderop ook een kindje. Sunshine Destiny. Toen stond ik met een mond vol tanden.

Marina zei

@Petra; :0), zo nu en dan heb ik het ook eens voor met de mond vol tanden.

Guy en Dina zei

Zo schoon...helemaal af! Sjiek.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...