woensdag 15 februari 2012

En wat zijn jullie lievelingskoekjes


In mijn top 5 staan bokkenpootjes

En dus verraste de oudste zoon mij op zelfgemaakte bokkenpootjes.
(Amandelschilfers ontbreken omdat we die niet in een huis hadden, het is een goede reden om ze opnieuw te maken met schilfers

Nog ééntje uit mijn top 5; macarons

Deze keer niet zelfgemaakt maar lekker zelfgekregen (of hoe sommige mensen je kennen :0)).
Leuk hoor grote kids, echt iets om naar uit te kijken. Wil je meer weten over  macarons , ga hier eens kijken en voor wie het zelf wil proberen , hier vind je geweldige recepten. De uitdaging lonkt!
Eerst een heerlijk bakje koffie met een goed koekje, uiteraard :0)

10 opmerkingen:

ZaZoZip zei

Mmmm, koekjes: mijn top 5
1. Succès du jour
2. Lotus Bimbo
3. Bahlsen Nuss-desert
4. Petit-beurre koekjes
5. Rachel koekjes
van 4 en 5 maak ik lekker koekjestaart.
Yummie !

Katrientje vanalles zei

New yorkers van den aldi.kan niets boven vind ik en ik krijg dat nog niet goed in een eigen recept. :-).
Wat mijn thuis zijn betreft: geen zorgen, alles is goed hier, maar ik moet thuis van de arbeidsgeneesheer omdat ik geen antistoffen voor rubella heb en ik werk met kleures. Gek maar nu drie spuitenblijkt mijn bloed die anditstoffen steeds af te stoten.Niets ergs dus, enkel genieten van het thuis zijn nu.

Katja (@Yane) zei

Mmmmmmmmmm, bokkepootjes! Die lust ik ook heel graag! Maar ik heb ze nog nooit zelf gemaakt!

Unknown zei

Hier ook bokkenpootjes, maar allen die van bij Blomme in De Panne en de lukken en amandelkoekjes van Jules Destrooper en kletskoppen. Die Westvlaamse roots komen toch af en toe boven.

Esther zei

Ooo lekker bokkepootjes en ze zien er zo mooi uit. Eet smakelijk;- D . Lieve groetjes Esther.

lheurebleue zei

mmmmm!
een van mijn evergreens zijn courgettekoekjes ...

Unknown zei

Er ontbreken er nog drie! Bokkenpootjes horen ook bij mijn favorieten, nooit aan gedacht om ze zelf te maken maar het lijkt mee heerlijk! En macarons, ze schijnen de nieuwe cupcakes te zijn maar ik moet eerlijk bekennen dat ik ze nog nooit heb gehad!

.tonBouton. zei

Ik ben meer voor de zachte koekjes. Als ik ooit bejaard en zonder tanden ben ga ik daar nog deugd van hebben :)
Cakejes van Lotus met van dei confituurvulling, zachte wafeltjes, madeleinekes, eierkoeken, ... Hmmm!

Laat je maar goed verwennen Marina!

Marina zei

@Zazozip; o ja Rachellekes, mmmm
@Sahara Kids; lukken lijkt me streekgebonden, ik weet niet precies wat ik me erbij moet voorstellen, wel leuk die Westvlaamse roots
@Readkapke; als ik al dat lekkers lees is het geen top 5 meer, maar een top 10, eierkoeken, amandelkoekjes, koekjes met chocolade,... ik zal er nog eens een foto van moeten nemen
@tonBouton; awel als ge oud zijt kom ik u bezoeken met zachte koekjes en dan drinken we samen koffie en vertellen we over onze blogtijd :)

Kelly - Ma vie en vert zei

Mijn zelfgemaakte koekjes zijn mijn favoriete koekjes! ;-) (klinkt misschien een beetje narcistisch, maar toch... als je ze zelf maakt, kan je ze helemaal aanpassen naar je eigen smaak he ;-) )

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...