zaterdag 17 december 2011

Oproep; knuffel mee met Poekie!

Een mooi knuffel-project! :)
"Het poekie-project"

Even een warme oproep aan alle naaisters, haak en breimadammen!
Maak een knuffel en steun dit mooie project!

Het geweldige idee komt van Saskia, haar zoontje wordt momenteel behandeld op de kinderkanker afdeling in het UZ Gent. Elf jaar geleden werd onze jongste daar behandeld en is ondertussen genezen verklaard.Van zo gauw je de kankerafdeling binnen stapt kom je in een andere wereld, een wereld waarin kindjes soms heel erg ziek zijn maar wat me meer is bijgebleven is hun vechtlust, hoe dapper en moedig kinderen zijn!
Zo een knuffel kan soms wonderen doen, en de kinderen verdienen een extraatje als geen ander!
Gewoon even aan de slag gaan maakt een wereld van verschil!

12 opmerkingen:

zo-ella zei

Wat een prachtproject! Ik probeer zeker mee te doen, maar ik kan (nog) niks beloven.

Pluisje zei

Wat een mooi project..Veel succes

Saskia zei

Ik vind het super om ook hier over het Poekie-project te lezen!!! Dank je wel!!! :)

Lieve groetjes, Saskia & Poekie

lheurebleue zei

wat schrik ik ervan te lezen dat jouw jongste - en dus de hele familie - door zo'n moeilijke periode is gegaan. maar ik ben blij dat het nu goed gaat met je jongste. nu moet jij nog helemaal beter worden!

Sofie zei

Ik zal het vlug eens gaan lezen en kijken wat ik kan doen... want een knuffel haken deed ik nog nooit!
Groetjes Sofie

Marina zei

@lheurebleue; elke schakel heeft twee kanten, hoe moeilijk iets ook is, je leert relativeren, je komt dichter bij elkaar en leert tevreden te zijn met heel kleine stapjes en door de dingen die geweest zijn vind ik die heupen van mij niet eens erg, voor een mama is haar kind haar grootste rijkdom en als het daar goed mee gaat gaat de rest vanzelf, je moet het alleen maar willen zien, vaak vinden we dat gewoon normaal, terwijl dat niet voor iedereen zo is :0)
@Sofie; je mag ook naaien, ik kan ook niet haken of breien en als je een patoontje wil laat maar weten, ik stuur het met plezier op :0)

Katja (@Yane) zei

Wat een mooi project!
Ik maakte nog niet nooit een knuffel. Maar voor dit goede doel, wil ik er mij graag aan wagen!

Kelly - Ma vie en vert zei

Oh, eindelijk een doel voor de knuffels die ik de afgelopen maanden gemaakt heb! Merci om de oproep te delen, echt een prachtproject!

vicarno's mama zei

Wat een prachtig initiatief!!!!

R!TS zei

Leuk initiatief ! Ik doe ook mee ,iemand zou me patroontjes bezorgen en zodra ik ze heb begin ik eraan .
Hoe kan ik dit ook op mijn blog plaatsen ?

.tonBouton. zei

Ik heb al een knuffel klaarliggen. Ik heb Saskia intussen gemaild, en de knuffels worden pas voor de zomer bezorgd, dus je hebt nog wel even de tijd om eraan te werken.
Rina, als ik goed reken was je zoon dan amper twee. Dat moet een heel harde periode geweest zijn...
Veel groetjes

Marina zei

@.tonBouton.; merci voor de knuffel!
Onze jongste was inderdaad amper twee, vandaag exact is het 11jaar geleden dat hij geopereerd is, de kanker zat nog ingekapseld en was nog in een beginstadium, kon dus nog weggenomen worden, door bloedingen en omdat hij geen weerstand meer had is het uiteindelijk nog een moeilijke herstelperiode geweest, maar het belangrijkste is dat hij genezen verklaard is, toen hij op zes voor het eerst op het voetbaldveld liep was ik ontroerd, wie had ooit gedacht dat hij dat ging kunnen, gezond over het groene gras hollen, vechtend voor een bal, en ervoor gaan doet hij nog steeds, ten volle en wij ook :0)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...