donderdag 17 november 2011

Meeneemspeelgoedzakje

Omdat het vorige speelgoedzakje een succes was, maakte ik er nog eentje.

In het vorige zaten houten speelgoed aoto's, leeftijd vanaf ongeveer twee jaar.
Ik koos dit keer auto's uit voor een oudere leeftijd, ongeveer 5 jaar.
Vooraan zit een zakje

Binnenin is er een onderverdeling en plaats voor boeken en eventueel ander speelgoed. Altijd handig om mee te nemen in wachtkamers, restaurantbezoekje,...

...het raceparcour kan je samen stellen zoals je zelf wil...
Onlangs zat ik in het UZ Gent, overal moet je wachten en nog eens wachten; de ene dame zat er met twee jengelende kindjes en kreeg het niet voor elkaar om de kindjes af te leiden. Een andere dame had een rugzak met eetwaren en drinken, nog iemand anders speelde met haar kindje met wat er op de tafeltjes voor handen lag, en dan was er nog een dame wiens zoon een computerspelletje bijhad dat in een zelfgemaakt zakje zat, met een bekend stofje dat regelmatig in blogland passeert. Ook haar rokje was eveneens gemaakt in een bekend stofje
Toen ze zich recht zette omdat het aan haar was nam ze haar zelfgemaakt tasje. Het zou natuurlijk ook kunnen dat iemand dat allemaal voor haar gemaakt heeft, maar dan heb ik even de neiging om te vragen heb jij soms toevallig een blog?

En dan even dit!
Bloggen is plezant, en toch heb ik een kleine ergernis
Woordverificaties.
Alleen het woord al, ik struikel daarover, soms is de woorverificatie langer dan de boodschap die ik achter laat.
Of gooi ik letters door elkaar, ik weet het, dat ligt geheel aan mijn lichte vorm van dyslexie.
Letters lijken ook op elkaar, de i en de l, en het loopt soms in elkaar over.
Het zijn ook vaak idiote of onmogelijke woorden en er is verschil van dag tot dag, soms zijn er dagen dat je makkelijke woorden hebt en soms van die lange onuitstaanbare :0)
Slechte foto's zijn soms ook een kleine ergernis maar daar zondig ik zelf ook regelmatig aan wegens gebrek aan kennis en inzicht. Enne hebben jullie soms een blogergernis?

9 opmerkingen:

Marina zei

@Zilly; ik ben ook een beetje verslaafd, dat is dan weer mijn ergernis niet maar die van de huisgenoten :0)

Linda zei

Vind die woord-dinges ook mega-irritant en idd. wat Zilly zegt mega-bloggers die nooit terug reageren zijn echte afknappers. Vind je tas echt een super-idee zo jammer dat ik geen kleintjes meer heb anders begon ik er gelijk aan,groetjes Linda.

Linda zei

Ha,ha, dan moet je zelf wel je woord-verificatie uit zetten anders blijft die irritatie!!!!!

Unknown zei

De speelzakjes lijken me echt een uitkomst! Ik heb nu nog een gewoon zakje (wel zelfgemaakt) met wat speelgoed van thuis, dat volstaat nog!
De woordverificaties ben ik inmiddels aan gewend maar het hoeft voor mij ook niet!
En de foto's... Tja, daar maak ik mij dus ook echt wel schuldig aan! Maar er wordt aan gewerkt, ik kijk zelf ook liever naar blogs met mooie foto's! Het liefst eigenlijk, want ik ben niet zo'n lezer!

Mariska zei

Ja mijn blogergernis is net als bij jou die woordverificatie...wat een onzin woorden en je moet wel twee keer lezen voordat je er überhaupt iets van kan onthouden. ik doe het maar net als met cijfers...gewoon de losse letters in een volgorde onthouden...

Katrientje vanalles zei

deelfde ergernissen wegen dezelfde reden.
maar wel alweer een mooi zakje met autospeelgoed.

R!TS zei

Ja hier ook die woordverificatie !

En wat een super leuk tasje !

lheurebleue zei

jouw tasje zal door wachtkamerwachters met plezier worden begroet!
ik heb mijn woordverificatie niet aanstaan en krijg toch maar heel weinig spam - en die spam (meestal op oude berichten) wordt ook nog eens afgevangen door het systeem en verschijnt dus niet op mijn blog.

Ladybug & Co zei

Leuk gemaakt weer, en een super idee!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...