zondag 5 juni 2011

Snorrend ontbijt voor paps

De papa van mijn kids heeft een voor keur voor zwart

Geef kinderen een patroon van een snor en laat hun uit verschillende materialen de snor knippen,
Wij gebruikten een tijdschrift, fleece en een fietsband( eerst eens afwassen met detergent)

Mijn papa begint zijn dag liefst van al met een heerlijk tasje koffie met melk

Vroeger deden we ontbijt op bed, maar met drie kids was dat een heel gedoe.
Nu dekken we de tafel extra feestelijk

En voor mijn eigen vader gaan we met de kleinkinderen een ontbijtje brengen.
Met Vaderdag mag het net ietsje meer zijn, ik laat de kinderen lightroom opkloppen en daarmee bedekken ze dan de koffie

Vouw een blad papier dubbel, snij er een snor ( of een ander leuk figuur) uit ter grote van je kopje, hou zelf het blad vast en laat de kids er met een zeefje wat cacao overstrooien. Papa zijn lievelingskoek van bij de bakker op een bord, vers fruitsap,
zelfgemaakte cadeautjes
en de papa's hun dag kan niet meer stuk.
Als ik die ijver en die concentratie (ja met tong uit de mond) zie van mijn kids dan moet ik altijd heel hard lachen en neem ik dat beetje rommel voor lief en samen is alles snel aan de kant.

5 opmerkingen:

Vera zei

ha ha wat leuk! fijne vaderdag :)

Marina zei

@Vera; het is nog wat vroeg maar ik ben al lekker aan het brainstormen ;0)

boomie zei

Die koffie-snor is echt de max!

100%HEPPIE zei

De cacaosnor is zooo leuk gevonden !

Esther zei

Wat een leuke snorren ontbijt, nog en fijne avond, groetjes Esther.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...