zaterdag 30 april 2011

Parels van vrienden

Hebben jullie dat ook?
Zo van die vrienden die je door en door kennen,
die je kleine en grote verdrietjes begrijpen,
die positieve energie uitstralen,
mensen die weten wat er in je omgaat,
je laten zijn wie je bent,
mensen die je zomaar zonder meer graag zien!

Parels zijn het,
parels van vrienden,
ik koester ze

Net die vrienden weten met wat ze mij gelukkig maken,
een kapotte krans , kleine dingen die voor mij veel waarde hebben
:-)

Ook het vlinderkind is blij met mijn schatten,
ze is in mijn schatten gaan neuzen
en kwam tot deze oorbellen.
I love my friends :-)

6 opmerkingen:

lheurebleue zei

wat een opgewekt bericht op deze zonnige dag!

100%HEPPIE zei

Fijn dat je 'ziet' dat je zulke vrienden om je heen hebt !

Katrientje vanalles zei

leuk om zo'n vrienden te hebben. en ook die schatten

Eva zei

Maar Geen van deze parels blink even er als jizelf hoor!!!!

Marina zei

@ Eva,... en samen vormen we een mooie krans ;-)

Esther zei

Vrienden kunnen inderdaad als pareltjes om je heen zien. Fijne week Groetjes Esther.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...