zaterdag 2 april 2011

Ik heb vandaag de eerste vlinder gezien

Ik heb vandaag de eerste vlinder gezien, een echte weliswaar en buiten.
En dat bracht mij op dit idee. 

Omdat het morgen gaat regen vlug nog wat lente binnenbrengen.
De takken zijn bloesems van de kriekenboom.
Deze vlinder zit op mijn vaas

En deze vlinder kijkt  uit naar de knopjes die open komen en witte bloemen tevoorschijn toveren.

Ik ben dol op oude boeken net als Twee Meisjes, en zij lanceerde eerder al een bijzonder mooi idee met vlinders
op de muur, zij werkte met een sjabloon, ik ponste de vlinders uit oude vakantieboeken die ik bewaard heb op de zolder, er zaten er bij van mijn geboortejaar en nee die heb ik net niet gebruikt, nostalgie zeker.
Ik kleefde de vlinders met dubbelzijdige tape op de takken.
Morgen mag het regenen, ik hou het lentegevoel nog even vast.

6 opmerkingen:

Katrientje vanalles zei

mooie vlinders. ik ben blij dat ik terug bijen heb en hoop op veel lenteweer, dan kunnen de vlinders ook terug in de tuinen vliegen. :-)

tineke zei

Leuk gedaan! ik heb ook takken staan en was het ook van plan, maar inmiddels zit er zoveel groen aan dat ik ze maar zo laat.

veel kijk plezier!

Esther zei

Wat een leuk idee om ze op een tak te plakken. Leuk zijn ze. Groetjes Esther.

Saskia zei

Prachtig idee...

Margriet Tournier zei

Wat een leuk idee!!

Groetjes,
Margriet

Owl.mygod! zei

wauw mooi!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...