zondag 27 maart 2011

21 lentes


21 lentes is ze vandaag geworden, mijn metekind!
Speciaal toch.
Nee voor haar maak ik geen eigenwijze knuffelkiekskes, maar een tildakip,
met kleurtjes die het metekind graag ziet.
Ze is naar New York geweest en heeft er een pracht van een gitaar gekocht,
en de meter legt graag een beetje bij.
Meters horen de beste supporters te zijn, met toeters en bellen :o)
(en chocolade eitjes en bloemen) 
 
Lente, zalig!
In geur en kleur.
Elk jaar haal ik potjes voor in huis met hyacinten, als ze uitgebloeid zijn gaan ze in de tuin;
Deze zijn van vorig jaar en ondertussen vrolijkt mijn tuin elk jaar meer en meer op.
Gefeliciteerd lief metekind van mij!

7 opmerkingen:

elisanna zei

Wat mooi! Dat bloemenstofje is heerlijk! Tof dat je iets maakt voor je metekind, iets zelfgemaakts blijft toch altijd super om te geven.

♥ Jantina van Veelen ♥ zei

Ontzettend leuk! Ik gaf vandaag een zelfgemaakt potloodrol kado aan ons lieve nichtje :) Leuk he, iets zelfgemaakts geven?!

Rosa Rood zei

Mooi kip zeg! En gefeliciteerd met je metekind!
Fijne week!
Groetjes,
Maren

Katrientje vanalles zei

Leuke kip, en die centjes bijleggen dat doe ik ook bij mijn metekind. jaja die heeft een saxefoon. Hopelijk een mooie lenteweek, dan kan je ultiem van je tuintje genieten.
Groeten Katrientje

Esther zei

Mooie kip en wat heb je leuke stofjes gebruikt. Groetjes Esther.

Dietlinde zei

zoooo leuk en lief van je !!!

Groetjes van Dietlinde van bij Lovelylinde

tineke zei

gefeliciteerd! je zou maar zo'n meter hebben..! ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...