donderdag 30 december 2010

Nog meer stempelplezier

Deze stempeltjes zijn zelfgemaakt, echt heel leuk om doen, van een overschotje van mijn gom maak ik dan weer wat anders, zoals de ster of de miniboompjes op het tweede kaartje, de boomjes zijn echt iets voor beginners en in twee kleuren geven ze een leuk resultaat, met de elfjes of engeltjes ( zoals je wil) heb ik mijn kerstkaarten gemaakt. Ik wens je
2000 en elfjes waarbij de elfjes staan voor je dromen. Ik had nog een swapje te gaan en deze kaartjes zijn een onderdeel van mijn swapje, ik stak ze in een sigarenkistje dat ik gepimt heb. Waar zo een kistje al niet leuk voor is.

5 opmerkingen:

Marjo zei

Dat ziet er erg leuk uit :)!

R!TS zei

Heel leuk en origineel !

elisanna zei

Schitterende stempels!

Katrientje vanalles zei

'k heb ze goed ontvangen. En nog veel meer moois. Dank je wel hoor. Ik ben er super blij mee.

Photo-copy zei

Awel, da's nu eens tof gedaan sè. Voor zo'n dingen heb ik echt 2 linkerhanden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...