dinsdag 16 november 2010

Pakjes met een bloem


Dit ideetje vond ik bij I am Momma - hear me roar. En je kan er veel kanten mee uit, op pakjes zoals hier, of als broche,...
Voor deze bloem gebruik je gewoon 3 verschillende rondjes uit fleece en een iets grotere bloem die je uitknipt, je naait alles samen met een leuke bijpassende knop. Ik had de bedoeling van de bloemen op een brochespeldje te naaien maar de voorrraad was uitgeput in de creawinkel en omdat ik soms van het ongeduldige type ben heb ik de bloemen dan maar gewoon op een veiligheidsspeld genaaid. Deze bloem is iets platter dan de witte en dus ook leuk voor op haarlinten, handtasjes, pennenzakjes, kaftjes, haarspeldjes,...

7 opmerkingen:

Leen zei

zo mooi in hun eenvoud!

Esther zei

Leuk en fijn dat je haar site erbij vermeld hebt, Groetjes Esther.

Katrientje vanalles zei

Mooi voor pakjes maar dat doe je niet zomaar weg met het papier hé. Dus als ik ooit zo een mooi pakje krijg zal ik van de versiering een broche maken. leuk gedaan.

Dietlinde zei

heel mooi :)

♥ Jantina van Veelen ♥ zei

WHAAAAAAAAAAAAAUUUUUUUUUUUUUUUWWWWWWWWWWWW!!!!!!
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOHHHHHHHHHHH!!!!!!
HEEEEEEEEEEEEEEEEEEE?????? OOOOOOOOOOOOOHHHH!!!!!

Dit waren zo ongeveer de kreten van Daniël en mij vanmiddag toen meneer de pakjesbezorger langs was geweest. WAUW! Echt supersupersupertof! En wat is de knuffel groot! Haha, Tobias vind hem ook helemaal gaaf, dus we hebben afgesproken dat ze de knuffel samen hebben en er om de beurt mee mogen, haha.
Echt supertof, je hebt mij en mijn jongens ontzettend blij gemaakt!
Zo heerlijk ingepakt ook, wat een schatten allemaal, en die lieve kaartjes ook! Super Super Super, heel erg bedankt.

Liefs!

R!TS zei

PPPPrrraaacchtig ,super ,geweldig ,fantastishhhh!

Ik heb dus ook je prachtige pakje mogen ontvangen ,inderdaad wat is de knuffel groot ,maar oooh zo moooiiii ,zo mooi ingepakt met de prachtige broche,het mooie papier ,de leuke kaaartjes en dan de leuke extratjes, zo netjes afgewerkt ! 1000 x dank
Er volgt nog een berichtje op mijn blog hierover .
Veel liefs !
Els (Khapa)

Marina zei

@CreaCuties en Khapa, ik ben blij dat het pakje goed toegekomen is en dat jullie tevreden zijn;-).Liefs Marina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...