zondag 28 november 2010

Een mini knapzakske

Dit maakte ons zusje voor een jarige vriendin.


Ze haalde het idee uit dit boekje : toffe tasjes. Maar in de plaats van het modelletje in het groot te maken heeft ze er een minike van gemaakt voor toiletspulletjes of haarspeldje. En moest ik nu nog aan baby's toe zijn (nee dames het zijn al bijna kleinkinderen) dan zou ik het nog leuk vinden voor een geboortetraktatie.


Het zakje knoop je gezellig dicht, en...


...heeft ze binnenin gevoerd met een heel mooi rood stofje met geborduurde bloemen!
Dit tasje geeft een beetje zomergevoel in  de winter niet?

5 opmerkingen:

flowersandhome zei

Inderdaad! Eens wat anders dan alle kerstdecoratie die we nu tegenkomen! Heel leuk! Al vind ik die kerstinspiratie ook top hoor!
Groetjes,
Marian

Katrientje vanalles zei

heel leuk gedaan. en ik draag in de winter ook felle kleurtjes om niet te somber te denken. dus leuk zo een mooi fris kleurig tasje. :-)

Sofie Oosterlinck zei

Echt wel leuk gedaan. Dat vriendinnetje zal heel blij zijn denk ik.

tineke zei

Leuk zakje en erg leuke stofjes!
Leuk dat je bij mij volger bent geworden.
Ben ik meteen jouw 50e!

groetjes

Esther zei

Wat een leuke knapzak en hij geeft inderdaad een zomers gevoel. Leuke stofje heeft ze gebruikt. Groetjes Esther.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...