maandag 22 november 2010

Bloggen geeft geluk

Hoe dingen in elkaar zitten, hoe mensen leven en beleven dat boeit me, elke dag opnieuw, en dat is het leuke aan bloggen, je ontdekt en ontdekt, je verwonderd, je raakt geboeid, gebeten. 
het ene blog verwijst naar het andere wat ik altijd aangenaam vind en zo kwam ik bij twee meisjes terecht, ik las en las en kreeg er plezier in. Een blog dat goed geschreven is en met veel variatie de ingredienten waar ik nu juist van hou, deze ga ik  volgen en dat deed ik. Toevallig was ik de 100ste volger en daar werd ik zomaar voor beloond met een superlief kaartje en een bijzonder mooie stempel die ze zelf gemaakt heeft. Nu ik ben dol op stempels!


Ik heb de stempel dan ook direct uitgeprobeert en er cadeaulabels mee gemaakt. Dat zijn zo van die dingen waar ik zo content mee kan zijn. Bloggen geeft geluk vinden jullie ook niet?
Dank je wel Liesbet

8 opmerkingen:

Katrientje vanalles zei

Dat is wel een beetje zo. Jij bent zo een lieve madam, lieve woordjes zijn ook geluk voor mij. :-)

Unknown zei

't Ziet er supermooi uit!

Dietlinde zei

die is echt heel mooi super leuk!!!

http://lovelylinde.blogspot.com/2010/11/give-away-lovelylinde.html

Saartje zei

Dat is lief, en wat een mooie stempel!
Groetjes, Saartje
PS ik heb momenteel een give away lopen, misschien wil je ook een kansje wagen? ;-)

Esther zei

Wat lief en wat een leuke stempel, groetjes Esther.

R!TS zei

Leuke verassing !

Mooi Mooi!

TweeMeisjes zei

Leuk om de stempel hier terug te zien en ik ben blij dat je 'm meteen kon gebruiken..

Floortje zei

Wat een leuke stempel zeg!
Bedankt voor je leuke reactie. Binnenkort dus een leuke give away op mijn blog..!

Groetjes

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...