zondag 17 oktober 2010

Druivengelei met honing

We hebben het geluk om zalige zoete druifjes in de tuin te hebben. We hadden er veel, heel veel. Vogelzoon maakte er wijn van en ik gelei met honing. Ik vond het recept bij deze dame: Van ons Thuis.
Een heel veelzijdige dame die zich afvroeg wat mijn vader er van vond. Mijn vader is imker en een recept met honing in dat kan niet anders dan lekker zijn volgens hem.  En ja hoor hij heeft de gelei deskundig goedgekeurd met stokbrood en franse kaas, de gelei is dus leuk om bij een kaastafel te zetten. De jongste vindt hem om duimen en vingers af te likken, letterlijk dan. Hij vindt hem ook lekker in de thee. Kijk hoe veelzijdig  gelei kan zijn.
Smakelijk!

3 opmerkingen:

Esther zei

Ik heb er nooit van gehoord, maar het zal vast heeeel lekker smaken, Groetjes Esther.

Katrientje vanalles zei

je hebt al gezien op mijn blog dat wij imkers zijn. Dit is leuk en ik ga dat recept eens proberen. maar zo'n lekkere druifjes zal ik niet vinden hoor. SmAkElIjK :-)

Sigrid zei

Oh, dat klinkt als een heerlijke gelei. Mmmmmmmjammie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...