zaterdag 11 september 2010

Teddy het konijn

Wat ik persoonlijke een goede zaak vind bij de geboorte van een baby zijn de pamperrekeningen en de babyborrels.
Ouders kopen wat ze graag willen, en het bezoek komt op een moment dat het hun uitkomt.
Geld storten is dus makkelijk, alleen ik kom niet graag met lege handen op zo een babyborrel.
Dus kocht ik een leuke slab en sokjes, en maakte er een knuffel en een labeldoekje bij.

De houten wasknijpers schildere ik in bijpassende kleurtjes en kan je op het cadeautje spelden met een lieve wens voor de baby

 Voor minivoetjes.

En hier is hij dan Teddy het konijn, hij heeft wat van een beer , en toch is het lekker een konijn.
Mijn twee grote jongens stonden goedkeurend aan de naaimachine te kijken toen  hij nog niet eens klaar was.
Ook grote jongens smelten voor knuffels.


10 opmerkingen:

Leen zei

Tof, een kadootje met liefde gemaakt zegt zoveel vind ik!

vrouwtje gekruid zei

Wauw, wat leuk! Knuffels maken is iets wat mij nu nooit lukt! Geen idee hoe het komt, maar de vorm is nooit zoals ik het in gedachten had...

♥ Jantina van Veelen ♥ zei

Ooooh wauw!! Kwijl! Zo'n kado had ik graag gehad bij de geboorte van onze boys, echt heel gaaf! Je bent supercrea, heerlijk :) Geniet ik van hoor! Tof :)

Sofie Oosterlinck zei

Superleuk, je brengt me op ideetjes. Ik ben ook op zoek naar een leuk geboortegeschenkje om zelf te maken. We gaan de ideeën laten rollen.

Marieke zei

Wauw super leuk! Ik waagde me nog nooit aan het maken van een knuffel, maar als ik meneer konijn zie... waar haalde je het patroon?

Marina zei

@Vrouwtje gekruid: de vulling goed aandrukken en kleine delen aandrukken met de achterkant van een rond penseel of een potlood. Als de knuffel klaar is duw ik hem in zijn gewenste vorm, vomgeving;)
@Marie Marieken: ik tekende het patroon zelf, zowel voor het labeldoekje als voor de knuffel.Ik stik al mijn knuffels dubbel voor de stevigheid, kinderhandjes zijn niet atijd even zacht:)

*lalotte* zei

Wauw! Van zo een kraamkadootje wordt je toch wel vrolijk als mama! Hopelijk krijgt iemand bij mij net hetzelfde ideetje!

Sigrid zei

Marina, ik heb je 'getikt'. Kijk maar op mij blog.

Wat een mooie kraamkadootjes!

Schaartje zei

Waw, voor zo'n zelfverzonnen knuffel zou ik ook smelten ;-)

Liesje zei

Echt tof gedaan!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...