woensdag 15 september 2010

Oeps! Getikt!


Ik ben getikt door bloem en mag aan de hand van 4-dingen-tags iets over mezelf vertellen

4 dingen in je (hand)tas
- papieren zakdoekskes
- lippenbalsem
- sinds kort een leesbrilletje
- gsm

4 dingen in je bureau lade
- Een mega lelijk speelgoedgeweertje dat de kinderen van mij niet kregen maar wonnen op de kermis
- De oude fopspenen van de jongste, als enige met tutten (nostalgie)
- Een verloren playmobil (alweer nostalgie)
- Doe-lijstjes, heel variabel met schetskes en al

4 favoriete dingen in je slaapkamer
- De echtgenoot (jawel na hoeveel jaar alweer? ... euh ... ;) )
- Fotokubusjes met mijn slapende kids en mensen die me dierbaar zijn
- Een tekening van mijn vlinderkind toen ze 8 was, haar eerste houtskooltekening op de academie (zie foto bovenaan)
- Mijn verwarmingsdeken

4 dingen die je altijd al hebt willen doen (maar nog niet heb gedaan)
- Een kinderboek schrijven
- Veel citytrips maken, Barcelona staat op één
- Door portugal trekken met de oudste
- Door natuurgebieden trekken, om het even waar als het maar ademloos mooi is

4 dingen die je op dit moment heel erg leuk vind
- Bloggen, en al die lieve reacties van mensen die je niet kent
- Iets nieuws uitproberen op creavlak
- Mijn kids die groot worden en me op veel manieren aangenaam verrassen
- Met vrienden bijpraten en genieten

4 dingen die je niet van mij weet
- Ik kan intens gelukkig zijn met niets
- Ik kan heel blij zijn voor een ander
- Ik ben het kind in mij nog steeds niet kwijt
- Ik een kluns ben op vlak van techniek en spelling

4 liedjes die ik niet uit mijn hoofd kan krijgen
Heel variabel, ik zit hier met heel wat verschillende smaken in huis
- waka waka  van shakira (door voetbalzoon)
- Alors en dance van stromae (door vogelzoon)
- licht uit van the opposites (ook door vogelzoon)
- meester prikkebeen van boudewijn de groot (door vlinderkind)

En ik tik ..... SoFilles!



Geen opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...